lauantai 10. lokakuuta 2015

Huhuu blogi herätys

Huhuh! Nyt pahoittelen suuresti tätä epä aktiivisuutta...kiirettä on pitänyt koko ajan tallilla ja muu aika menee koulun puolelle eli koko ajan tätä samaa rumbaa...koulu, talli, koulu, talli ja muuhun ei sitten ole aikaa jäänytkään. Paitsi nyt otin itseäni niskasta kiinni ja siirsin kameralta kuvat koneelle ja päivitän blogia!!!  Tässä kuukauden jos ei parinkin kuukauden sisällä on tapahtunut paljon asioita, kuten se...


 että olin Piia Pantsun ESTE valmennuksessa (tosin en omilla poneillani) Piia oli siis ennen kun olin sileällä tunnilla omilla poneilla niin pyysi minua seuraavalla kerralla tulemaan este valkkuun, että se tekee kouluratsastajallekkin hyvää! No mikäs siinä tottakai menen jos jostain ponin saa ja sainkin ihanan Myytti ponin jolla olen käynyt noin pari vuotta sitten ratsastelemassa. Myytti on todella yritteliäs poni joka meni joka esteen yli ratsastajan mokienkin takia<3 Tykkäsin kovasti!
Älkää kuitenkaan hyvät ihmiset luulko, että siirryn täältä maan tasalta hyppelemään esteitä, vaikka se ihan mukavaa touhua onkin! Ei, ei musta este ratsastajaa tule:D
Iso kiitos ponin omistajalle! Ja myös Myytille<3 Hyppy kuvat tulee erillisessä postauksessa




Olin myös viikon leirikoulussa Anjalassa. Super kiva paikka! Siellä meillä oli mm. korikiipeilyä, kalliolta laskeutumista, melontaa, matalaharjoiterata, Anjalan kätköt, labyrintti ja kaikkea muuta kivaa! Itsehän en lähtenyt sieltä tietenkään ponia hoitamaan, vaan sillä välin äiti hoiti Veeraa ja Macho oli Jannilla treenattavana. Huomasi kyllä jo Perjantaina kun haettiin Macho kotiin ja ratsastin sen kotona, että on ollut Jannilla! Super kiva, letkeä ja pyöreä!


Lappeenrannassa oli myös katsastukset Aluejoukkue mestaruus kisoihin Ypäjälle. Itse menin Macholla A:4 eli katsastus luokan. Prosentteja 66.488 ja luokan voitto ja paikka ypäjälle joukkueeseen!
Veeralla menin A:2 joka oli avoin kaikille (ei siis katsastusluokka) Prosentteja Veeralle 65.172 ja kovassa seurassa juuri jäätiin 2 sijasta kiinni että oltaisiin sijoituttu. Kolmella ratsukolla meidän edessämme oli 65% joten tosi tiukkaa, mutta Veeraksi se oli tosi hyvä!
Ypäjän joukkue= Minä Macholla, Annika Karkilla, Tuulia Dandylla ja Kaisa Roannella.
Ypäjällä on myös Halli SM kisat mutta niistä lisää myöhemmin.

kissakuvat on C. minä  ja minusta kuvat mökiltä on C. Aava Korkeamäki ja muut kuvat on mökiltä C. minä
Tää on c. Äiti

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti